Legends 2017 võistlejad

 

Võistlusklass võitmatud

Kalle Mannerkoski:

Kalle on mees, keda võis näha juba American Beaty Car Showl oma hõbedasel Plymouth Valiantil. Tegu on väga kõva tegijaga, sest ega Soome Outlaw klassi meistri kohta väga palju muud küll öelda ei saa.

Jari “Patis” Heinonen:

Tõeline legend Eesti kiirenduse jaoks, sest nii lahkelt pole oma pikka know-how’d veel keegi meile toonud. Eesti kiireimad on mingil suvalisel ajahetkel alati selle mehe poole pöördnud ja küsinud küsimusi, mis pole kunagi vastuseta jäänud. Jari on ka 2006. aasta Eesti meister ja tema ülilärmakat Bad Toy’d mäletab iga kiirendusfänn.


Ilmars “ILMS” Zausajevs:

Lätlane, keda võib juba tegelikult eestlasekski pidada, sest meiemaal on ta juba aastaid võistlemas käinud ja seda ikka sellesama Audi S2-ga. Mis teda selleks tiivustas? Ikka meistritiitel, mille ta ka lõpuks 2009. aastal sai.

Eduard Sangernebo:

Mees kes tõi pere rajale. Kõigepealt sõitis ise, siis pani naise ka sõitma. Kõige krooniks osales ta Outlaw klassis, kus oli ühendanud kahe rivaali Erkki ja Lauri tehnikad ning tuli ka 2006. aastal kahe legendi ees meistriks.

 

Ville Oksanen:

Kes ei teaks sellist masinat nagu legendaarne Turbomosse. Must masin, mis toob igal vanemal mehel palju mälestusi esile ja sunnib ka nooremat fänni ahhetama, kui masin üheksaid sõidab.

 

Kaido Krum:

Kaido on kiirendusemaastikul juba aastaid keerelnud. Tuntuks tegi teda tema kuulus Greddy BMW, mis suutis ühes võistluse otsas võita tuuningunäituse ja teises kiirendusvõistluse. Siis aga tuli mees rajale tõelise spetsiaalmasinaga, millega tuli Eesti meistriks.

Kristjan Käbi:

Outlaw klass on talle justkui loodud ehk mees kes kunagi jalga ei tõsta. Tegu on 2009 aasta Outlaw meistriga ja tema Camaro oli iga kiirendusvõistluse krooniks. 29 juulil veereb mees aga kohale sellise autoga, mis tekitab meestes kadedust ja paneb naistel südamed põksuma.

Võistlusklass meestele, kes ei hooli kaotusest

Mart Pere.

Mart “Reaktsioonikunn“ Pere ja tema ulme Opel Vektra, kes paugutasid aastatel 2002-2005 korduvalt reaktsiooniaega „0,000“, tänu millele võeti nii mõnigi favoriidi skalp ja nopiti esikolmiku kohtasid nagu sügisesi õunu.

Andrus Mõsovski.

Pikki aastaid teadagi kes – Eesti kiirenduse isa ja juht. Vähesed aga teavad, et kunagine ringrajasõitja on ise ka kiirendusvõistlusi väisanud. Seda üsna pöörase ringraja Chevrolet Camaroga, aga seda veel aegadel, kui ET tähendas stopperi kinni löömist.

Evelyn Raamat.

Kui Andrus on Eesti kiirenduse isa, siis Evelyni näol on tegemist selle ala emaga. Jällegi vähetuntud fakt, kuid Evelyn on üks esimesi naisi, kui mitte päris esimene, kes kiirendusvõistlustest osa võttis.

Avo Rahula.

Legendaarne Mustangi mees, kes on käinud võistlustel juba ei tea mis ajast ja kõige krooniks olnud ka 2005. aastal Eesti meister. Legendaarne nokatõste ei lähe vast kellelgi meelest, kui vaieldi, kas mees tõmbas esimese Eesti korraliku wheelie või ei…. tõmbas ikka küll.

Artjom Koclamazasvili.

Legendaarne lätlane, kellel istumise all ikka BMW ja kes ise korrutab, et talle lihtsalt meeldib Eestis sõita. Tänutäheks on ta ka Eesti meister. Mees on siiani BMW-le truuks jäänud.

 

Ardo Kalda.

Mees kes sai inspiratsiooni Kristo Postilt, kui 2003. aastal Opel Kadett GSI-ga osalema tuli. Pikka aega nad ka koos võistlesid ja kord oli üks ja siis jälle teine kiirem. Kohutava välimusega Kadett sõitis lõpuks välja aja 12,8 sekundit, kuid esimene meistritiitel tuli 2008. aastal, kui Kaldast sai Eesti esimene bracket klassi meister.

Markel Voit:

Markel käis EMV etapil esimest korda aastal 2005. Tuntuks tegi ta aga end Toyota Supraga, mille enam kui 1000 jõuline mootor külvas alati vastastes hirmu ja need sõgedad sõidud tõmbasid kaasa suure fännikoorma. Viimastel hooaegadel oli ta alati esikolmikus.

Hannes “Kiireaudi” Luht:

Hannes ei vaja vanematele fännidele mingit tutvustamist, mees on olnud kiirendusega seotud aegade algusest. Tema legendaarne valge Audi 200 oli tol ajal vägagi pöörane masin, sõites oma isiklikuks rekordiks 12.8 sekundit, mis selle sajandi alguses tähendas midagi ulmelist. Aeg läks ja muutusid autod, kuid üks oli alati sama – Audid millega sõitis Kiireaudi, olid alati väga kiired.

Võistlusklass tulised rattad

Meelis Pärtelpoeg:

Tartu kiirenduste „isa“ aastatel 2000-2003. Meest sõnast…lubas tulla. Kas nelja või kahe ratta peal, pole veel kindel, aga tuleb. Peab tulema…

 

 

Võistlusklass meestest, kes ei tea miks nad siin on